.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور استاندار مازندران ؛
فرمانداری ویژه آمل آغاز به کار کرد
با حضور استاندار مازندران و نماینده مردم آمل در مجلس، فرمانداری ویژه شهرستان آمل اجرایی و آغاز به کار کرد.

سرپرست فرمانداری آمل ظهر امروز در آیین آغاز به کار فرمانداری ویژه این شهرستان با تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور بیان داشت: شهرستان آمل دارای 435 آزاده است که عصر یک شنبه در مراسمی از آنان به شایستگی تجلیل صورت می‌گیرد.

شعبانعلی واحدی با اشاره به اینکه در شهرستان آمل اتحاد و هم‌افزایی وجود دارد، افزود: این هم‌افزایی و تعامل در راستای خدمت‌رسانی به مردم به کار گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه 12 شهریور ماه انتقال شوراهای اسلامی شهر و روستا صورت می‌گیرد به منتخبان مردم شهرها و روستاهای این شهرستان توصیه کرد که خدمت به مردم را در سرلوحه کار قرار دهند.

واحدی با اعلام اینکه آملی‌ها با مشارکت بالا در انتخابات سهم بسزایی در خلق حماسه سیاسی داشتند به آغاز به کار دولت جدید اشاره کرد و گفت: امیدواریم شوراها و دولتمردان به ارائه خدمات بهتر پاسخ خوبی به این حماسه سیاسی بدهند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران نسبت به آغاز پروژه‌های جدید در شهرستان اقدام نکنند از وجود 105 پروژه نیمه‌تمام در این شهرستان خبر داد و گفت: اتمام این پروژه‌ها 72 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

این مسئول بیان داشت: اعتبار سال‌ جاری شهرستان آمل 27 میلیارد تومان است که مسلما به اندازه اتمام پروژه‌ها نخواهد بود و مدیران باید تنها تلاش کنند پروژه‌های نیمه‌تمام را به اتمام برسانند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه از سال 86 نخستین نامه‌نگاری‌ها برای راه‌اندازی فرمانداری ویژه آغاز شده بود، یادآور شد: در طول سال‌ها این طرح تصویب رئیس‌ جمهور سابق و وزرای مختلف بررسی و تصویب شد.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا با بیان اینکه آمل از سه شرط لازم برای راه‌اندازی فرمانداری ویژه دو شرط را داشت، تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان آمل در مرکز استان مازندران به لحاظ جغرافیایی قرار دارد نیاز به فرمانداری ویژه داشت تا مردم مسیر کارهای اداری را به ساری طی نکنند.

به گزارش فارس، در پایان جلسه شورای اداری شهرستان آمل، تابلوی ویژه آغاز به کار فرمانداری ویژه شهرستان آمل پرده‌برداری شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یاسر 26 مرداد 1392
اینا همش فقط در حد شعار و اسم هست...خوشحال نشین ازینکارا.... از ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.285 seconds.